Informace o květnových redeemech!

09.05.2010 12:23

Květnové redeemy: Tento měsíc budou dva redeemy. Jeden bude obecný pro všechny členy, kteří vydělávali PTZ tento měsíc. A druhý speciální redeem bude pro členy, kteří udělali objednávku v SHOPU. Květen se právě stal veselejším měsícem, tak sledujte novinky a vydělávejte PTZ!

Diskuze

redeem

Adam | 20.05.2010

A tedka už bude redeem? :D

Re: redeem

Naxxar | 20.05.2010

vcera uz ohlasili co bude mozne si vybrat za ceny s PTZ...podle e super...A REEDEM MUZE BYT OD TEDKA AZ DO KONCE MESICE TAK PREJI HODNE STESTI!! ...

countdown

bazdesh | 16.05.2010

https://lockerzshare.in/giftcountdown/

Měl by to být countdown do "konce" restocku nebo začátku redempce. Ale nevím, jestli tomu věřit :D

Re: countdown

Ferri | 16.05.2010

chtěl jsem se zeptat co je ten restock jsem na lockerz nový takže v těch pojmech nemám až tak jasno :D a ještě se chci zeptat kde zjistim ceník věcí co budou v Redeemu předem děkuji

Re: Re: countdown

bazdesh | 17.05.2010

Ceník věcí v Redeemu zatím (asi) nezjistíš, musíš počkat, až skončí Restock..
Restock = "doplňování" zásob + přidávání nových věcí do Redeemu

Re: Re: Re: countdown

bazdesh | 17.05.2010

Ještě doplním: další countdown, asi důvěryhodnější, protože v tom prvním to teď skočilo zpátky na cca 10 dnů :D

https://www.lockerz.artplusonline.net/

Re: Re: Re: Re: countdown

Ferri | 17.05.2010

takže jestli jsem to dobře pochopil tak jak skončí restock tak v ten den je redeem ?

Re: Re: Re: Re: countdown

Ferri | 17.05.2010

a ještě jsem se chtěl zeptat kdy se zprovozní tzv. 24/7 jestli teda o tom neco víte dík

Re: Re: Re: Re: Re: countdown

bazdesh | 17.05.2010

Na první část ti neodpovím, na to jsem na lockerz krátce, ale mám tušení že přibližně tak to bude :D
A na to zprovoznění 24/7 redeemu: Co vím, tak to začne (asi tak) ke konci léta (jestli jsem to dobře pochopil)...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: countdown

Ferri | 19.05.2010

jestli je to pravda ten timer na restock tak jak tak koukam tak by mel bejt Redeem za necele 4 hodiny takže jestli s tim má nekdo zkušenost tak kdyžtak napište at nečekam zbitečně :D

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek